första blogginlägget!


tjenis!
brittan här. startade precis en bloggisjävel på initiativ av min egen dotter mägit. eftersom hon har flytt ända uppå luleåtrakten så vill hon hålla kontakt med gammeljäntan via internet. tror att det kanske finns annat intresse där ute med för mig och mitt liv. är marsvinsuppfödare och kraftstilsbehållare på ludvika vallagård. marsvinuppfödare är en indirekt marsvinsmatsdödare, som min man torbjörn brukar tjaffsa om! jodå man har jag, och tre små flickor varav en nu som sagt tagit sig upp till luleå för att läsa fabriksstädning på luleå universitet och äta renarsel som jag brukar reta henne med. jag kommer uppdatera ofta och med bilder på mitt liv och leverne. tackar för mig nu för natta och drar till sängs!
bild läggs upp på mägit, en fundersam bild där hon funderar på studierna i luleå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0